Thuis Trainen Sponsort KIKA!

Aanstaande zaterdag zal Thuis Trainen zich vertegenwoordigen als sponsor van KIKA. KIKA zet zich in voor onderzoek tegen Kinder Kanker.

Thuis Trainen zal het DVD programma aanbieden op de veiling van een voetbalvereniging in Ede. Speciaal voor KIKA wordt er aanstaande zaterdag 30 uur achter elkaar gevoetbald met als afsluiting een veiling.

Thuis Trainen is benaderd om deel te nemen aan deze actie. Omdat wij graag het goede doel KIKA willen steunen en kinderen graag willen helpen bieden wij het DVD programma aan op de veiling.

Wij hopen dat het DVD programma veel geld op zal brengen tijdens de veiling voor KIKA.

Wil jij ook KIKA sponsoren via Thuis Trainen?
Omdat wij van Thuis Trainen niet alleen aanstaande zaterdag een bijdrage willen leveren aan KIKA hebben wij besloten dat er voor elke verkocht DVD programma € 10,- gaat naar KIKA. Dit maken wij aan het einde van deze maand 30 juni 2011 over naar KIKA toe.

Wij van Thuis Trainen en KIKA waarderen het als je ook een bijdrage wilt leveren aan dit fonds.

Train je buik, billen & benen

De zon komt meer en meer tevoorschijn, de kleding wordt korter en luchtiger en het strand begint te roepen. Ben jij er al klaar voor en zit je lekker in je vel? Of, wil je toch nog iets extra’s doen aan je drie B’s (BBB) Buik, Billen en Benen?

Buik
Vrijwel iedereen heeft een laagje vet over de buikspieren. Wie dus echt een strakke buik wil creëren, dient naast oefeningen eveneens op zijn voeding te letten. Want, van buikspieroefeningen alleen wordt je niet magerder. Door regelmatig wat oefeningen te doen, worden je spieren in de buik wel sterker, iets wat in combinatie met gezonde voeding bijdraagt aan een stevige, strakke buik. 

Billen
Strakke, goedgevormde billen, dat is iets waar we allemaal van dromen. Zijn je billen gedurende de wintermaanden wat verslapt? Dan kun er met wat oefeningen voor zorgen dat ze weer sterker worden. Je kunt de billen (en de buik + bovenbenen) naast je oefeningen al trainen door regelmatig de trap te pakken en wat baantjes in het zwembad te trekken.

Benen
Voor het krijgen van stevige benen, kun je diverse oefeningen doen. Enkele voorbeelden zijn trappen lopen, op je tenen en op de hiel lopen en door de benen langzaam naar beneden zakken met je rug recht tegen een muur.

Voor alle oefeningen geldt; overdrijf het niet, neem regelmatig een rustpauze en zorg voor voldoende variatie in je doen en laten. Tijdens je werkpauze een rondje lopen, boodschappen doen op de fiets en de lift verruilen voor de trap dragen ook al bij aan een stevige buik, billen en benen partij.

Meer oefeningen voor de buik, billen en benen
Met het complete Thuis Trainen Programma kan jij je 3 B’s buik, billen en benen makkelijk trainen. Je ontvangt daarbij video’s met oefeningen die je makkelijk thuis of in de sportschool mee kunt doen. Je hebt maar 30 minuten per keer nodig omdat het effectieve oefeningen zijn waarbij je meerdere spieren tegelijk traint.

TIP: Schrijf je hieronder in en ontvang meer dan 7 gratis video’s voor de buik, billen, benen en armen!